Lill lördag

publicerat i allmänt;
 
Lill lördag eller onsdag om man hellre vill säga det, julen är för fullt upplyst i stan och denna krona är så fin tyckte jag så det blev en bild ..ang jensens så jodå jag ringde igår o sen ringde chefen upp mig.
 
Jag skulle lämna in bootsen hos skomakare för rengöring så skulle jag lämna kvitta till dem, så det var ju bra även om min jacka luktar så kan jag lämna den på kemtvätt så betalar dem.
 
Idag skall jag lämna in mina bootsen, sen skall jag på lins undersökning och efter det besöka en kollega som oxå är sjukskriven, för just utbränd. Men en tur till ikea står på att göra listan oxå ljusen försvinner i ett naffs.
 
Maken ledig så då hittar vi på saker, men innan dess skall jag ner & träna blev inget i går pga tiden, men jag får in 4 pass denna vecka & det kan jag inte vara annat än nöjd av.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Träning 4 pass i veckan är inte illa🤗Jag är tillbaka efter lång tids sjukdom. Kram PS du verkar ha mycket energi. Skicka lite till mig med😚😚

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Låter som en härlig dag och vad vackert det är med all belysning samt kronan :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

4 pass låter toppen

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken vacker ljuskrona! Och det är så fint nu med all belysning överallt.
Bra att du fått lämnat in dina ölförstörda saker på rengöring och tvätt men trist att du ska ha det besväret. Mne blir väl mest praktiskt så. Passa också på attt ta betalt för att du gör det jobbet åt dem.
Önskar dig en trevlig onsdag.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Tur att de ersätter dig men illa att du behövde ringa upp själv. Men som sagt, Jensens är ingen favorit hos mig alls...

Kram och ha en bra dag!

6:e kommentar, skriven , av N:

Vilken fin belysning!

7:e kommentar, skriven , av Annette:

Ojdå...vad trist att bli uppsagd??!!
Men jag önskar dig en härlig kväll.

Svar: Uppsagd?
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av bi:

Fin bild ! Så bra du får ersättning å vad du är duktig som har så många pass .. kram ha en fin lill lördag 💛

9:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad är det du jobbar med? <3

Svar: JAG jobbar inom äldrevården 😆
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Alice:

​Hejsan. Jag vill bara tipsa om min adventskalender där jag har en tävligen varje advent fram till jul. Du hittar du första luckan här: http://alicelindstrom.se/2016/november/lucka-1-2.html#comment. Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer och​ hoppas du haft en fin dag!

11:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Tur de ersätter dig men det skulle inte våga annat:) kramar

12:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad bra att du får kompensation från restaurangen.

Kram och ha en fin Torsdag!

Kommentera inlägget här :