Över 50 cl

publicerat i allmänt;
 
Ja vi var ju på Jensens i söndags och jag åt  kött dock valde jag bort mina pommes, beställde ungsbakade rotfrukter i stället, till förrätt beställde mannen en korg med lite olika saker jag tog 3 resten åt han.
 
Tog en pepsi max och maken en öl 50cl sen kom vi på att vi glömde fylla på mitt busskort, maken stack i väg. Under tiden kommer hon för att lämna våra drickor men ett tu tre så satte hon ner ölen sen gick det åt helvete.
 
All drick välte och makens öl, föll över bordet på mig!! hela vänster sida av jeansen, skon, väskan, jackan o mobilen blev blött, jag reste mig upp torkade o torkade o torkade. Dem bad om ursäkt men det hjälpte inte mig, då jag fick sitta & äta i blöta kläder.
 
Min sko som var i ljus läder, fick fula fläckar hon sa att hennes chef skulle ringa mig i går måndag, men det gjorde hon inte för det kommer dem att få kompensera mig för då fläckarna är kvar på bootsen. Jag kommer själv att ringa upp dem i dag.
 
Tycker det är dålig stil att inte ringa när personalen sa att hon skulle...Tilläggas att jag stank öl sen på bussen!
 
Vad tycker ni om det hade hänt sig?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Det är tråkigt när det händer, men det är ju mänskligt... Var på en pizzeria en gång, precis när servitrisen skulle ställa ner pizzorna, gled den ena av tallriken, rakt ner i en barnvagn. Som väl var var bebisen inte i vagnen, men tänk hur flottigt det blev! Dock dåligt att chefen inte ringde upp!

2:a kommentar, skriven , av Veiken:

Oj, för det första skulle ni inte betalat för maten som goodwill för Jensen. Jag undrar om dom vågade säga till chefen... Kan vara jobbigt med en prick. Danskarna har inte likadant tänk som vi. Kram och lycka till. Jättetråkigt att det blev så.

3:e kommentar, skriven , av bi:

Jag skulle ha blivit skitförbannad och krävt ersättning även om det inte var menat, vilken klantskalle du måste ringa chefen ! Kram 💛

4:e kommentar, skriven , av JoJo:

men usch vad tråkigt!! visst, sånt kan ju hända. men klart du ska prata med chefen och få ersättning för att din sko blev förstörd!! kram snygging <3

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

En olycka kan hända, men jag tycker det var väldigt oproffsigt skött.
Och du skulle ju inte torka det som de spillt ut.
Dessutom skulle Jensens bjudit er på maten. Jag hade inte velat betala för att bli nedstänkt.
Givetvis finns det en restaurangchef i tjänst som skulle kommit direkt.
Tycker även att restaurangen skulle betalat taxi för er hem.
Dessutom dåligt att inet ringa, men personalen hade kanske inte sagt vad som hänt.
Krav nu rejäl rersättning!
kram!

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

De borde ha hört av sig snarast möjligt för visst ska du ha ersättning och dessutom borde de bjudit på maten. Själv äter jag aldrig på Jensens mer för vi har fått dålig mat där för många gånger och dessutom halvsmutsiga glas och lite annat. För mig har det blivit en snabbmatskedja och inget mer.

Kram

7:e kommentar, skriven , av ullie:

hade inte betalat för den lilla maten över huvudtaget kommer inte gå dit mera så lite mat kvittar om det e mysigt

usch vilken otur vännen o tur att du få det ersatting

Svar: Ja men jag får lämna mina boots till dem kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :