Kurator tid ....

publicerat i allmänt;
 
Måndag morgon och ny vecka ligger framför oss dock inte så mycket roliga saker men ändå. Torsdag har jag tid hos frissan, idag har jag en tid hos kuratorn läkaren ville att jag skulle gå hos henne & prata detta ang en förmodligen utmattingssyndrom.
 
Vad och varför osv blir väl frågorna som dyker upp kan jag tänka mig, jag har ju inte svaren då hade jag aldrig behövt gå genom detta som jag gör.
 
Hände även för 12 år sedan då jag jobbade på posten en sjukskrivvning på ca 1 år men då fick jag inte så mkt hjälp. Hoppas på det bästa så klart, vill komma igång & må bra vara glad av att gå på jobbet igen.
 
Ibland händer saker man inte kan rå över ...
 
Ha en fin måndag alla fina 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Hoppas att det går bra hos kuratorn så att du får den hjälpen du behöver. Kramis

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Om det vore så enkelt att man hade alla svaren! Kanske en kurator kan hjälpa dig att bena upp och reda ut ett och annat...

Kram och ha en bra start på veckan!

3:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Lycka till hos kuratorn, ta plats.

Kram ♥

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad bra med en tid hos kuratorn för det är ju viktigt att få hälp att kanske sätta ord på sina tankar att försöka förstå sig själv och vad som kan orsaka att du känner dig utmattad.
Önskar dig det bästa.
Stor kram!

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Så var hon sjuk, om jag fattat saken rätt? :(

Svar: Ja o han sa att dem ringt runt till folk men inte mig!!! Grrrrr
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :