Cozy moments

publicerat i
 
Ljus tiden kommer ju med snabba steg & hösten förknippas med mysigt hemma & ljus i alla former & färg sist vi var på butik råsa så hade dem fått in dessa underbara doftljus för endast 139kr & brinner ca 40 timmar ,,,,
 
En del går till barncancer fonden vilket jag tycker känns extra bra att köpa dom. Luktar lagom och gott. Finns även mindre som man kan ha lite överallt.
 
Jag är en ljus älskare och det håller nog många med om att tycka :) finns med olika text på & säljs på andra ställen oxå så klart ...
 
Gillar du ljus i höst mörkret?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra.:

åh så mysigt med ljus :) jag älskar också att tända ljus!! :)
ha en bra helg fina du <3

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Såklart är det en myseffekt att tända ljus:)) Jätte bra att pengarna går till insamling av barncancerfonden!! Jätte fint ljus. Kramiz

3:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Här har du en till ljusälskare. Visst är det mysigt att tända lite ljus. 40 timmars brinntid är ju kanon. Måste kika efter ett sånt ljus.
Ha det gott för nu gör jag jobbarhelg.
Kramkram till fina dig

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Fina ljus och bra att pengarna går till barncancerfonden kram o trevlig kväll

Svar: Visst är det & ha du oxå en trevlig kväll med de dina kramen
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Misstossequeen:

Älskar ljus 😍

Svar:Ja jätte fina 😍 min dag har varit bra 😊 hoppas din också varit bra 😊🌸

Svar: jadå toppen :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :