Ullkappa

publicerat i kläder;
 
Jag har ställt in mig på en ullkappa i höst & då kamelfärg denna hittade jag på ellos och det finns i 2 olika modeller men denna ligger på 999kr men är du inte kund hos ellos så får du nu 50% rabatt så ett bra pris ...
 
Jag som är kund får 40% på en valfri höst vara så jag tänker slå till :) den färgen passar till det mesta för svart o grå vill jag inte ha nu, även en rosa bomberjacka har jag ju köpt innan i sommar.
 
Roligt med kläder men det känns ändå som att sen sommaren hänger kvar ett tag till. Man kan ju inte vänta då är allt man vill ha slut ...
 
Har ni köpt något till hösten?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Bara två skjortor än så länge men mer kommer det att bli. Ullkappor är snygga men jag klarar inte av plagg som sticks så det är aldrig ett alternativ för mig. Men jag köpte en ny kappa från Esprit förra året och den får hänga med även i år.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Fanny:

SV: Tack så jättemycket! :)

3:e kommentar, skriven , av Carina:

Det är sá snyggt med ullkappor.Jag köpte en grá förra hösten :) Kram!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

En tunn ullkappa är alltid behövligt. TYcker du hittat en jättefin och till ett fyndpris.
Jag har en kappa i cashmirull som jag lät sy upp i Peking och den är både lätt och väldigt varm och sedan har jag en trenchcoat med avtagbart foder i ull från Burberrys' som jag haft länge och den är ju alltid modern.
Vad gälller höstkläder så har jag inte köpt något. Känns ännu som sommar.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av sandra.:

Verkligen en jättefin kappa, älskar färgen och så var den fin :) tycker verkligen du ska slå till och köpa den, kram <3

6:e kommentar, skriven , av Gabriella :

Jättesnygg!!

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Superfin är den undrar om man ska slå till men vet i tusan om jag passar i en sådan ! Kramar

8:e kommentar, skriven , av bi:

Jättesnygg å färgen kommer du passa i, kram !

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har inte köpt något till hösten men så är jag ju ingen shoppingtyp heller.

Kram och ha en fin dag!

Kommentera inlägget här :