Måste testa ..

publicerat i allmänt, skönhetsprodukter;
 
Jag har torra hårtoppar & vill gärna ha något som gör att dom mår bättre, har suttit och kollat runt på nätet & bäst betyg fick detta spray 8/10 tyckte det så jag skall testa det ..
 
Priset ligger runt 198kr men jag beställde på apotea för 149kr + gratis frakt nu blir det spännande att få testa det under en tid och se om jag blir nöjd.
 
Eller mitt hår blir det :) just topparna tar stryk och en spray är så lätt att applicera oxå ..betyg kommer efteråt ..
 
Har du testat den?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hemljuvligahem:

Du måste uppdatera efter du provat den.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har inte testat den.
Du får ge omdöme om den sen.

Kram och ha en fin dag!

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Nej, det har jag inte så jag har inget att bidra med...

Kram

4:e kommentar, skriven , av bi:

Det finns ett stort utbud av hårprodukter så då äre bra man kan kolla runt på nätet, hoppas du blev nöjd 👍
Kram 💛

Kommentera inlägget här :