Mina små kaniner

publicerat i allmänt;
 
 
Ja jag tänker inte ens på att det är påsk men tiden går för fort, så jag önskar er en riktigt GLAD PÅSK jag kommer jobba i morgon och det blir inte så mkt tid vid datorn i påsk ..
 
Fick denna bilden av dottern och dem små grynen är ju för söta dock ville inte den minsta ha rött målat i ansiktet he he .
 
Ja jag jobbar även måndag och kör nu på med 75% fram till vi reser & det känns skönt att det funkar. Har varit på sjukhuset i går & dottern blev opererad i morse för gallan.
 
Nu skall jag vila är så trött ha det super alla fina ..
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh så söta och jag önskar dig en glad påsk! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Vano:

Supersöta påskkaniner :)
Glad påsk till er! ^^

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilka rara påskharar! Hoppas att dottern återhämtar sig snabbt.

Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken härlig bild!
Så skönt att dottern är opererad så nu kan det ju bara bli bättre-
Vad roligt att du känner dig så mycket piggare och visst är det säkert bra att jobba 75% så att du känner att det fungerar.
Önskar dig en jättefin påsk!
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Glad Påsk!

Kram

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Hoppas dottern repar sig snabbt,söta påskharar 🐣🐥🐰önskar dig en härlig långfredag kram

7:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Hoppas att dottern mår bra efter operationen<3
Vilka söta påskharar!!Önskar dig en Glad Påsk och ta hand om dig och hoppas att det går bra på jobbet// kram

8:e kommentar, skriven , av Fredrik Andmyr:

Glad Påsk Bästa Eva🐣🐣🐣
Viveka

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Glad Påsk Bästa Eva🐣🐣🐣
Viveka

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig och fin Påskafton!

Kram

Kommentera inlägget här :