Ännu en tidig morgon

publicerat i allmänt;
 
Ännu en tidig morgon fick vi stiga upp för jag hade en tid hos arbetsterapeut kl 08.30 för att kolla mitt peekfinger på min högra hand. Hon trodde det var artros i leden och en inflammation på det.
 
Så nu skall jag köra ipren med alvedon i 10 dagar x3 så får vi hoppas det ger med sig och svullnaden lägger sig. Fick en tid att återkomma annars efter vår semester, hon var super trevlig ...
 
Nu har vi ätit frukost och skall ta fram det som skall med, för i morgon bär det av till Kreta <3 så det skall bli ljuvligt planet går på eftermiddagen.
 
Återkommer under dagen så klart för att avslöja vad som gömde sig i paketet jag fick i går :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillemmish- mode - inspo :

vilken vacker bild, lång brygga :D

ha en bra dag
krám

Svar: kunde inte kommentera hos dig idag :(
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Hoppas inflammationen lägger sig snart! Underbar bild! Havet är alltid så fint och rogivande!

Kram och ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med en tid hos arbetsterapeuten och hoppas du med hjälp av den kombinerade medicinen blir bättre i fingret. Artros är ju inte så mycket att göra åt, annat än att träna leden och försöka få bort svullnaden.
Mysigt för er nu med semester.
Önskar er en trelvig resa.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Amanda:

Super härlig bild<3

Kommentera inlägget här :