Avklarad ...

publicerat i allmänt;
HA HA HA ja varför är det så då? aja nu har jag jobbat klart weeeee inte en dans på rosor med jag har haft 8 dagar på rad o 3 helger som jag jobbat ja utom söndagen förra helgen men annars.
 
Nu skall jag ha ledigt i morgon sen på det igen 4 dagar men i morgon har jag bokat massage, skall fika med min väninna som jag inte haft tid att träffa pga jobb.
 
Skall bli skönt att få massage efter dessa jobb dagar. Slutade 16 i dag sen hem och har gjort vid fötter, ansikte, duschat, fixat fötterna så det käsnns riktigt skönt.
 
Nu blir det snart mat med maken & någon film kanske men jag är helt nöjd med det :) 
 
Vad har ni hittat på denna söndagen?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Maken å jag har powerwalkat mellan regnskurarna sedan gjorde jag två pajer innan maten, kram finaste du 💛

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Låter härligt med massage:) nejdå det var förra v vi var i Göteborg jag fotade hotellrummet:) kram

3:e kommentar, skriven , av Annelie:

Hahaha,, ja du det är en evig fråga,, i alla fall för de som jobbar.

Denna söndagskväll har vår vän Paula varit här och ätit kvällsmat med oss, eftersom hon skulle hämta hem sin pippi, som vi har varit fågelvakt till denna helg.
Har varit riktigt hemtrevligt med en fågel som kvittrat i höga sky.

Vad mysigt det låter med en fikastund med en väninna,, DET saknar jag.
Har ingen vän här som jag kan gå ut och fika med... :-(

Ha nu en helt underbar ledighetsmåndag.. // Kramen Annelie

4:e kommentar, skriven , av ullie:

åhh härligt med massage
alltså vet du ja avskyr helgerna o så glad när de e gjorda . vi har 2 på 5 v nu men kanske börja me vart tredje i gen det hoppas ja på

njut riktigt i morgon nu då vännen o myig fika oxå kramar om

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt med ledighet och så underbart med massage! :-D Kramis

6:e kommentar, skriven , av Felicia:

eviga frågan :D hehe

Kommentera inlägget här :