Hallen ...

publicerat i allmänt, inredning;
 
 
Vi har en väldigt liten hall vilket jag tycler är ok, för vi är ju inte i hallen har inte heller småbarn så den är ok. Gäller att på bästa sätt möblera vad som är viktigast.
 
Skor & kläder är det som måste finnas där, sen har vi 2 stora garderober där hänger kläder oxå men denn byrå älskar jag finns även plats till små saker i översta lådan.
 
Nu lägger jag kanske lite för mkt läpppennor he he dom skall ner i väskan men jag skiftar väskor så därav ligger dom här ...
 
Hur har du det i din hall?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Vi har direkt ingen inredningsbar hall. Vi har en garderob på kontoret till skor och ytterplagg. Skönt att ha en smal byrå där man kan avlasta med nycklar, glasögon och dylikt. Snygg ljushållare🤗🤗Kram

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Så fint<3

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Haha påminner om min byrå i hallen har Samma krafs som dig i översta lådan😄Kram

Kommentera inlägget här :