Hon var på festivalen

publicerat i allmänt;
 
Vi var på festivalen i söndags och gick förbi Laila Bagge så jag tog en bild på dottern o Laila sen pratade vi om hennes senste syssla ..
 
Intressant & jag återkommer med det i ett annat inlägg, Laila skulle ju då även vara med i rixfm festivalen på kvällen, vilket jag gärna hade velat lyssna på, för där är sånt ös ..
 
Men jag valde ju att gå hem med maken och dottern o barnbarnet denna gången, förr var jag gärna där upp och såg framträden.
 
Men visst är det trevligt med festivaler & folk och allt runt ....
 
Har du varit på festival i år?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gabriella :

Åh så roligt att träffa henne!!

2:a kommentar, skriven , av ullie:

nä du ja e me en som går hem me barna o maken ingen festival för mej o ja tycker det är sent numera så nä inte längre. skoj ni träffade henne i vartfall kramar

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Mycket länge sen jag var på festival!

4:e kommentar, skriven , av Annelie:

Var Laila så underbar som hon verkar att vara..??

Ingen festival för vår del, tycker denna festival inte är något att ha. Vi brukar ju iofs åka in för att,, men inte i år.

Är det okej om jag länka din blogg hos mig..??
Så, jag inte tappar bort dig.. *L*

Ha en jättefin tisdag.. // Kramen Annelie

Svar: ja så klart du kan länka :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vilken fin dotter du har och så roligt att träffa en kändis.
Nej, jag har inte varit på någon festival i sommar.

Ha en fin dag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av bi:

Fin dotter så lika sin fina mamma 💕

Svar: Men tack snälla 💗 sov gott kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :