Ser fram

publicerat i allmänt;
 
Vaknar efter en god natt sömn, men jag tog en pilla så jag kunde sova gott & utan att vakna och grubbla, jag behövde sova riktigt & jag är piggare nu det behövs när jag vet hur mkt jobb det är i helgen.
 
Jag blickar fram emot en 2 veckors Greklands semester som närmar sig med stormsteg, glädjen hoppar i min kropp.
 
Denn bild ger mig ett sådant lugn inom mig, jag kan drömma mig bort. Tänk att öppna fönstret och mötas av detta...
 
God morgon på er alla 
 
Vad har ni för er denna fredagen?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du ska resa till Grekland! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Den vyn skulle man inte tacka nej till...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Passat lilla barnbarnet, bara njuter av det :)

4:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Hoppas du får två underbara veckor.
Nu kan du läsa om mina två veckor i USA i min blogg. Har skrivit om dom FÄRSTA dagerna,men det kommer mer kram.

Svar: Åh det ser jag fram emot när min jobb helg är över kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :