Snart dax ..

publicerat i allmänt;
 
Efter besök på vc med både psykolog och blodprov har jag nu ätit och skall snart ge mig till jobbet för att avverka ännu en dag. Tog en massa rör med blod så hoppas det är bra ...
 
Super ljummit ute och så skönt, trist att inte kunna utnytja det bara, men det funkar ändå. Blev ingen träning tiden räcker inte till helt enkelt, men i morgon blir det en pw har jag bestämt.
 
2 dagar kvar sen helg & den första på länge där vi båda är lediga tillsammans, skall bli super skönt & hoppas på bra väder ..
 
Vad hittar du på idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NORRSKEN EMMA:

ha en bra onsdag!

2:a kommentar, skriven , av elin:

Ha en bra onsdag finis!<3

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Hoppas allt är bra och du får ha en fin onsdag 💕Kramar

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Håller tummar och tår att proverna är bra och att du får sol på din lediga dag🤗Kram

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Slöar och slappar och dessutom blev det ett par timmar på stranden och ett bad. Inte det sämsta :D

Kram

Svar: Gud va skönt 💛 kram å fin kväll
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Amanda:

Hoppas att allt blir bra igen, kramar<3

SV; Nej bor i Göteborg, men är väldigt ofta i Malmö i och med att min pappa jobbar i Köpenhamn :) Ja verkligen super fint är det!

7:e kommentar, skriven , av ullie:

håller tummarna att proverna gick bra o allt är bra nu då kramiz

Svar: får inte svar nu men min pekfinger led är inte alls bra, kan inte röra på fingret :( svårt att jobba men vad gör man liksom? kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :