Lite bilder bara..

publicerat i allmänt;
 
 
 
 
 
 
 
 
ja dom sista bilderna bjuder jag er på hoppas inte ni är trötta på att se :) maken ville att jag skulle prova att smaka en irishcoffe men det var inte min favorit dryck o blir nog inte fler heller i mitt liv.
 
Är inte sådär mkt för alkohol, champagne Japp, rosè vin japp, cider ja men det är inte så ofta jag dricker heller. Men det var kul att ha provat nu.
 
På bilden med mig o sugrör drack jag en varmchoklad med bailys i det var gott *s* så med andra ord hade vi en underbar helg på alla vis ..
 
På gensyn som de säger i Köpenhan 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så fint att allt blev så lyckat med er Köpenhamnsresa och visst är det mysigt att byta miljö då och då.
Önskar dig en fin söndag och tack för turen och fina bilder.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Irish coffee har aldrig varit min favorit! Ni ser ut att ha haft det mysigt!

Svar: Ja det hade vi, åh det blev ingen favorit här heller :(
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av ullie:

underbara bilder o fina dej <3

Kommentera inlägget här :