Resan över sundet ...

publicerat i allmänt;
 
 
 
Ja då var vi hemma igen men innan vi kom hem så har vi ju så klart haft det super mysigt & som jag säger borta bra men hemma bäst.
 
Vi började ju med tåget över ca 45 minuter och väder guden var inte på vår sida, men vad gör det? vi hade det super, nu fick vi gå en del eftersom vi gick på min gps som inte visade den kortaste vägen.
 
Slog av den & frågade oss fram och det gick utmärkt, vackert i staden så jag fick tagit lite bilder. Här är några och jag fortsätter visa bilder & skriva i morgon. Nu skall vi äta middag och ha vårt fredagsmys för maken jobbar helg.
 
Hoppas ni har det bra alla fina ..
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

En tur till Köpenhamn är aldrig fel!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mysigt med en resa med maken.

Ha en toppendag fina du!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vädret kan en ju inte påverka så det är bara att "gilla läget". Vad gälller GPD så litar jag aldrig på dem utan har med en gammeldags papperskarta och då böir det rätt. Men fint att ni kunde fråga er fram.
Mina bilder och ett dygn i Köpenhamn är alltid trevligt.
Kram och trevlig fredag.

Kommentera inlägget här :