Rummet ...

publicerat i allmänt;
 
 
 
Ja här var det inte mkt att klaga på alls, ett superior rum så det är bättre än ett vanligt dubbelrum, en flaska cava som var så god att jag tog 2 glas innan vi gick ut.
 
Sängarna var sköna dock inte kuddarna, kunde man inte ha 2 olika en hård & en mjuk för vi är alla olika och vissa gillar det ena och vissa det andra.
 
Tycker oftast kuddarna är för mjuka för min del, jag har hemma en ergonomisk och den älskar jag eller min nacke & rygg älskar den.
 
Vad gillar om kuddarna på hotell?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

På spanska hotell är det oftast långsmala hårda kuddar. Jag har både ergonomisk och mjuka kuddar hemma. Så jag föredrar mjuk=)Inte alls dum svit med cava på rummet!!
Trevlig fredag// kramiz

2:a kommentar, skriven , av JoJo:

vad mysigt att sova på hotell och vad lyx med en flaska cava på rummet! :D ha en fin fredags kväll pinglan. kram <3

3:e kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Men gud, så mysigt! <3

4:e kommentar, skriven , av ullie:

vi fick nog en 160 säng det kändes som vi sparkade på varandra o kuddarna nä de va för tunna o man kunde inte lägga på varandra så glamoröst på hotel ja vet inte

hoppas du får en fin lördag vännen stor kram o natti

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Rummet ser mysigt ut.
Kuddar är alltid besvärliga, sover bäst på de jag har hemma i min egen säng.

Kram och ha en fin dag!

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mysigt rum! Och vad gäller kuddar så har en del hotell olika varianter, t.ex Clarion dör man kan välja mellan många olika varianter. Men just kuddar är ju så personligt, vad en tycker. Men ett par nätter fungerar ju...
Kram!

Kommentera inlägget här :