Thriller

publicerat i allmänt;
 
Japp nu har jag bokat biljett till thriller live på Malmö arena med maken har ju hört några som sett denna show och den skall vara fantastisk.
 
Fick rätt bra platser oxå tror vi betalade 1199kr för 2 så det var helt ok, blir lördagen innan jag börjar jobba om allt är ok & denna är bara en gång i Malmö.
 
Tycker det är roligt att hitta på saker oavsett vad, men hans musik har jag alltid älskat. Även maken han är ju en legend så är det bara.
 
2018 skall vi se till att hitta på roliga saker som vi tycker om, ta oss mer tid.
 
Gillar du M.J musik?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Såklart jag gillar JACKSON :) så kul.kram o gott nytt år

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Såklart jag gillar JACKSON :) så kul.kram o gott nytt år

Svar: GOTT NYTT ÅR vännen hoppas året kommer bli super för dig kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av bi:

Michael Jackson vilken artist spelar fortfarande hans musik såå jäkla bra . Kul gå på show med honom 👍

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jodå, han har gjort en hel del bra :)

5:e kommentar, skriven , av ullie:

han är o för blir kung nr 1 alltid super musik
det blir nog mysigt vännen
önskar dej ett fint 2018 Gott nytt år kramen då så länge

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag älskar att gå på musikals. M.J är ingen favorit, men han har gjort en del bra saker!
Det är säkert både bra och sevärt.
GOTT NYTT ÅR!

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Han har alltid varit en favorit.
Kul med musikal.

Gott Nytt År Eva!
Kram

Kommentera inlägget här :