Resmål & drömmar

publicerat i allmänt;
 
Semester & allt som tillhör är ju så underbart det märks att det börjar bli sug i resetarmen här och jag suger i mig allt om resor & sol och värme ..
 
Resemagasin köper jag och läser & inspireras av bilder och det finns massor av resmål jag eller vi skulle vilja uppleva.
 
Just resemagasin sparar jag för det kan ju hända att man vill resa och då finns det mssaor av tips i dessa tidningarna. Har en hel hög i skåpet ...
 
Här bilder från Kreta och visst blir man sugen på att vistas i värmen & solen och att kunna sitta ute hela kvällen utan att frysa ihjäl.
 
Har du några resmål du gärna vill besöka?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JoJo:

snygging! <3 eftersom jag har fått resa till ett av mina drömresmål så står barbados kvar på min lista över ställen jag vill åka till :)

sv; jag tycker absolut att du ska försöka åka dit om du får möjlighet :) vi bokar flyget via sas och hotell via hotels.com :) ha en fin kväll!! kram fina du <3

2:a kommentar, skriven , av Ann:

Ooo.....JAAA, har väl sisådär 25 öar till i Grekland jag vill se & då har vi redan besökt lika många i nuläget!!!💙Jättehärlig sommarbild på dig sötnos!!😍Nattinatt

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Min drömresa går till Peru.
Har dock svårt att se att jag kan realisera den men drömmar får man ha.

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh jag vill verkligen också resa och då nästan vart som helst där det finns sol och värme! <3 Kramis

5:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Oooh vilka härliga bilder. Kram

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag vill resa till Kenya på Safari. Sedan vill jag till Vietnam och Nya Zeeland =) Så mycket mer... visst får man längta Eva efter sol och värme🌞🌝

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Att längta tar en liksom närmare saker och ting, en skön känsla. Jag har Sydafrika med safari (ej turistisk)sådan på listan liksom Costa Rica och Antarrktis (men det kan jag nog bara drömma om..) Vill förstås tillbaka till Kina men både det och Thailand blir det. Men de andra platserna har jag ännu inte besökt.
Sedan finns Berlin, för det var länge sedan jag var där, också på listan.
Men jag åker ju inte längre på enbart badsemester eftersom jag inte är på stranden annat än just för dopp i havet och då vill jag hameratt göra.
Kram!

8:e kommentar, skriven , av bi:

Va fin du är och Kreta är bara så underbart, kram 💛

Kommentera inlägget här :