Salt & kokos...

publicerat i allmänt;
 
Ja då var jag hemma efter både jobb & psykologen som är riktigt skönt att prata av sig hos även om man inte har problem, för vi pratar ju inte bara om min utbrändhet utan allt möjligt & det är jätte skönt.
 
Har gjort matlådor åt maken & blev sugen på något till kaffet sen, men inget som är för sött så gjorde typ lchf men hade i lite glutenfri havregryn ändå som utfyllnad av det jag hade hemma.
 
Rullade sen i lakrits och kokos ser väl smarrigt ut va? blev ingen träning för jag var hemma så sent och jag är trött i dag så tar en vilostund ( låter trist) men jag behöver det ..
 
Annars händer det inte så mkt mer under dagen men jag är mer än nöjd :) 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ja det ser gott ut! Har fikat på café med en gammal jobbarkompis :)

Svar: Ja det är ju roligt alltid :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så gott det ser ut vad är det för lakrids du rullar i ? kramar

Svar: markattas lakrits pulver :) blir såå gott kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det ser verkligen farligt gott ut men nu är det vatten och bröd som gäller. Jag har jobbat som vanligt och i kväll kommer yngsta dottern på besök. Inte fel alls :D

kram <3

4:e kommentar, skriven , av Moa Kandelin:

Vad gott :)

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Men åh vad gott! <3 Kramis

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken skön känsla att du är nöjd med din dag. Kan inte bli mycket bättre.
Choklad och lakritsbollarna ser verkligen goda ut och jag kan tänka mig att de är det också.
Här har det småregnat idag så jag nöjde mig med 4 km promenad och har sedan röjt här hemma bland sådant vi inte använder.
Ägnade också tid åt att planera lite kommande resor för det är jag som är husets resebyrå. Vi åker ju nästan alltid i egen regi vart vi än åker. Men jag tycker om att leta roliga resor. ...
Kram och trevlig kväll.

7:e kommentar, skriven , av bi:

Åh jag älskar lakrits förutom choklad då de där ser smarrigt ut .. vovve promenad och bakning idag ! Kram fina Eva 🐕💛

Kommentera inlägget här :