Vilar du?

publicerat i allmänt;
 
Att ta bilder på vackra saker i naturen är självklart så även med detta fina men ack förfallna hus roligt när man är ute o kör och ta bilder ..Har nyss ätit gröt hade tänkt träna nu men idag är jag super trött & då blir det vila kanske sen går jag ner ...
 
Träningsvärk sen igår har jag och idag hade jag tänkt träna ben, men annars tar jag det i morgon, nu lyssnar jag till 110% på kroppen vad den säger och inte kör på som ja alltid gjort.
 
Funkar bra på jobbet ännu men även 2 timmar känns mkt för mig, så men roligt med kollegor & skratt faktiskt. Vill sen visa min alla hjärtans dag present som jag fick av maken min.
 
Vad hittar du på med idag?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt med träning och det är bra att du lyssnar på din kropp. Ha en jättefin dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Att lyssna på kroppen är viktigt och det gör du ju.
Och att träna vare sig det är promenader eller på gym tror jag är bra och man blir alltid piggare efteråt och får mer energi.
Skönt att det fungerar på jobbet och att finnas i ett sammanhang är ju viktigt.
Här blir det promenad längs vattnet, röj och rensning i källaren och träff med vänner.
Önskar dig en fin tisdag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Helen :

Skönt att de funkar på jobbet, måste va kul! Spännande att se vad du fick? :)

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

De ringde från gyn vid 10 om jag kunde vara där 12.50. Det kunde jag, vem vet hur länge man fått vänta annars? Så det har jag gjort idag. Och varit med liten prutt idag igen :)

Kommentera inlägget här :