Lite värme

publicerat i allmänt;
 
 
Är man inte i värmen så får man drömma sig bort ett tag, så det gör jag här genom min bild från Kreta, så skönt att komma upp i ett lite varmare rum än i går då var det lite kallt.
 
Fick skruva upp värmen i hemmet för man kan ju inte gå omkring & frysa, finns inget värre. Ja i dag hämtas vår nya bil skall bli super skoj ...
 
Sen får vi ta en runda med den så klart, jag skojade med maken att kanske köra till Ullared men det tyckte inte han var nödvändigt alls, konstigt va? ha ha ha 
 
Ja annars blir det en pw tänkte jag blev bara 2 pass förra veckan & det är tok för lite för mig ...
 
Hur ser er dag ut?
 
Kram <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Lite sommar hade inte varit fel och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

VAd konstigt att han inte nappade på Ullared!? Jag ska hämta barnbarn...

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Haha klart ni ska till Ullared 😂Typiskt män...ja att frysa är bland det värsta jag vet oxå igår kämpade jag febrilt med att få igång våran kamin men tillslut fick jag till en värmande brasa .kramar

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Har man inte värmen så får man tänka på den och se på bilder som värmer. Härlig bild!
Vad roligt att hämta nya bilen. Kul att höra vad du tycker om att köra den. Är ju alltid lite speciellt innan man vant sig vid en ny bil .
Jga har lämnat Stockholm i morse och är nu i den spanska sommarsugan och flyget blåset hit på rekordfart, drygt tre timmar i ställer för fyra Så det var rejäl medvind.
Men någon ävrme är det då inte här idag, bara +12. Men i Stockholm tidigt i morse var det -5. Här är i varje fall inte halt ute.
Kram och trevlig tisdag.

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag hade mitt över allt ett möte på AF idag.
Gick ju.
Men jag var otroligt ofokuserad.
Tankarna går hela tiden tillbaka till vad som hänt och gårdagen alla göranden.

Kram och ha en fin dag!

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Tjeniz🤗Jag har klarat av min PW i morse. Då återstår en PW ikväll. Är på G. Så härligt att drömma sig bort Eva till värmen🤗Spännande att hämta den nya bilen.....

7:e kommentar, skriven , av Diana:

Längtar till sommaren kram

8:e kommentar, skriven , av Anneli:

Vilken underbar bild. Jag längtar till våren o sommaren, till värmen o solen. Nu är det bara skitväder o allt är trist ...

Hoppas du mår bra, ha en fin kväll dröm sött kramar ♥

9:e kommentar, skriven , av Anneli:

Vilken underbar bild. Jag längtar till våren o sommaren, till värmen o solen. Nu är det bara skitväder o allt är trist ...

Hoppas du mår bra, ha en fin kväll dröm sött kramar ♥

Kommentera inlägget här :