Mia Parnevik Pyjamas

publicerat i allmänt;
 
 
Ja jag sover ju inte i pyjamas men jag går i det hemma & det är underbart, jag fick denna Mia Parnevik pyjamas av maken i julklapp som är ljuvlig att ha på sig ..
 
Skönt med ett bad för det var länge sedan, ja inte för att jag inte duschat ha ha ha men just ett bad är skönt ibland. Målat naglarna och filat fötterna och känner mig ren & skön.
 
Tittar på tv & såg Donald hålla sitt tal vilket var väl sådär enligt proffsen, skönt att bara slappa vid tv faktiskt, kanske blir det nån film, skall även ringa min väninna ...
 
Har du favvo plagg på kvällen?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har några hemmastasser jag går runt i men ingen pyjamas.

Ha en fin dag!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Kolonilotta:

Åh vilken mysig pyamas.
Jag har ett par mysbyxor och en T-shirt i stl alldeles för stor som jag myser i när jag är hemma. Hinner knappt innanför dörren innan jag byter om! :) snyggt? Absolut inte! Men otroligt skönt!
Tack för att du alltid är så gullig och tittar in och skriver fina hälsningar! ❤
Trwvlig lördag Mia!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Kolonilotta:

Mia?? Vad kom det ifrån... haha..Eva menar jag ju...

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Morgonrock!!!!

5:e kommentar, skriven , av ullie:

alltså ja ääälskar att gå i pyjamas när man duschat men sover naken ja me
såna där i flanell byxor från kappahl älskar ja har två par de slits ut kan ja lova.

fin söndag raring o ja du är jätte söt i din

Kommentera inlägget här :