Recept kommer här ...

publicerat i recept;
 
Bakade ju detta goda kesobröd i går & det var någon som ville ha receptet som kommer från min kokbok 56kilo så här kommer det ..
 
6ägg
250gr naturell keso
3msk kokosmjöl
1 1/2 dl mandelmjöl
1 1/4 dl fibrex
2 msk fiberhusk
6 tsk 
50gr kokosfett
1 nypa salt
EV. 1 dl solroskärnor plus 1/2 dl krossade nötter
 
ugn: 200gr
 
Blande dom torra indigr först, mixa sen ägg och keso till en smet, blanda sen ihopa allt, smörj en form 22cm x 30cm avlång brödform. Häll eller kladda ut smeten i formen ta gärna vallmofrö över innan du sätter in formen. Grädda i mitten av ugnen ca 20 min går bra att frysa in ....
 
 
BON APETIT  ala LCHF 
 
kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Tack, det ska jag prova vid tillfälle. Ser väldigt gott ut.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det låter inte fel alls. Svar på din fråga finns i min blogg nu...

Kram

3:e kommentar, skriven , av bi:

Det låter gott måste göra limpan, tack att du lägger ut recept här ! 👍🙋

4:e kommentar, skriven , av ullie:

ja hon brukar ha bra recept på sina böcker o gillar bloggen varit inne flera ggr.

fin måndag o start på veckan kramar

5:e kommentar, skriven , av Gittan:

Det ser jättegott ut, ska prova det. I dag blir det en tur till dom äldsta barnbarnen eftersom skolan börjar först i morgon här. Det är plusgrader så vi ska skynda oss ut i backen innan all snö är borta. Hoppas det är bra med er. Kramar till er.

6:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Åå så gott! Det måste testas:) baknörd som jag är...haha

Kommentera inlägget här :