Benjamin Ingrosso på besök ...

publicerat i allmänt;
 
NI ser ju kullen där bak va den är full av ungar och ännu mer i gräset, jag vaknade rullade upp & såg barnfamiljer överallt, åh just det är fredag i dag och då är det en artist som är i sommarlov.
 
Idag var det Benjamin Ingrosso så jag hade balkongdörren uppe & får höra hans låtar he he , det märks stor skillnad på antalet på sommarlov för alltid när det är fredag är här fullt o bilar överallt.
 
Kul när det händer saker i ens närhet 
 
Har du något som händer i din närhet?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kändislaget ska spela här ikväll, så byn kryllar av gamla fotbollsstjärnor.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det var jag som skrev.../Eva-Lotta

3:e kommentar, skriven , av Emilia:

Förra veckan gästades Halmstad med en del artister på The Tall Ships Race. Alltid lika roligt :D

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du kan höra hemifrån och ha en fin helg! :-D Kramis

5:e kommentar, skriven , av Gittan:

Vi har ju mc mc dagarna här i Västervik i juni. Förr var det på Gränsö där dom fick tälta. I år var det på lysingsbadet där finns det stugor att hyra också och mycket tält var det med. Vi var och tittade ett par gånger, åkte cykel dit och tog en öl med gänget. Men sen är det skönt att åka hem och krypa ner i sin sköna säng. Kram.

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ikväll har våran "Gratistidning-sju" sin årliga sommarkonsert, som är gratis.
Den 7/7 kl 19 så uppträder detta år Miss Li.
Två av mina barn ska dit, själv struntar jag i det men det är en stor stadsfest då massor av människor samlas och alla har picknickkorg med sig för att njuta av musik och uteliv!

Kram

7:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jaa! Full rulle här utanför! Power Big Meet jubilerar 40 år i Lidköping och här är sköna glidare och rock´n roll så det förslår. Nära mig. Annars är de på flygfältet på dan och cruisar på em /kväll.
Kram

Kommentera inlägget här :