Bra pris ...

publicerat i Smink, allmänt;
 Lånad bild
 
Ja när man kommer till åren är det viktigt att man använder rätt smink, att googla runt o få tips är en bra sak tycker jag. Men jag har alltid eller under åren använt baremineral foundation som är ett löst puder med solskyddsfaktor i ..
 
Täpper inte heller igen porerna, så huden kan andas. En burk ligger på ca 299kr ( bästa pris) men nu har man ett start kit på skincity allt detta för 499kr gå in & kolla på www.skincity.se 
 
Så jag klickade hem det då mitt är på väg  att ta slut, alla jag känner som använder just baremineral är super nöjda. Här får man även an liten väska att ha när man rser vilket jag gillar. Nej det är inget sponsrat inlägg.
 
Vad använder du för make up? 
 
Kram 

Taggar: 50+, baremineral, skincity, skönhetsvård;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Tack för tipset!! Jag föredrar smink då foundation som inte täpper igen porerna. Då får det kosta vad det vill. Ha en trevlig Lördag 🤗

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Kul med ditt köp. Hoppas du blir nöjd, men om du använt detta tidigare så vet du ju att det passar dig.
Lite varierat för mig i sminkväg. men absolut inget som täpper till porerna eller innehåller mycket kemikalier som de flesta sorter gör. Mitt ansikte är extremt ömtåligt efter alla solskador så helst använder jag bara en hudkräm från Clarins för extra torr hy, "Crème Riche Désaltérante" väldigt dyr, men toppen . Och som solskydd i ansiktet får jag bara använda ett par krämer med lite kemikalier . (Oftast vet vi ju inte vad sminket eller krämerna innehåller eftersom de kemiska beteckningarna inte direkt är enkla att förstå.) Shisedo med solskyddsfaktor 50 är bra för mig till ansiktet, liksom Dermalogica . Men jag är ju extremt känslig numer.
Även mascara, läppstift och annat kommer oftast från Clarins.

Kommentera inlägget här :