Coffee frappino...

publicerat i allmänt;
 
Hade fixat med tvätt hemma o vädret såg ju bra ut, tänkte gå till ica maxi o så gjorde jag, sen hem o satte varorna i kylen & kände för att komma ut lite till.
 
Tog på mig skorna igen och gick ner till Wayne`s coffe som ligger ett stenkast härifrån & visst är det inte lika mkt att titta som i hamnen men det funkar. Tog en coffee frappino & en crossaint ..
 
Satte mig ute & hade min mobil som sällskap, det var skönt ett tag men sen började jag frysa, solen hade lämnat in och det var ingen sommarvärme kvar alls. Hem igen och snackade med min väninna i mobilen sen somnade jag 1 timme.
 
Var ju uppe tidigt i morse så det var skönt, nu kollar jag min serie & fick mig ett rejält skratt ..så älskar denna serien namn kommer ....
 
Vad har du hittat på idag?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Ja inget sommarväder alls!synd, städat hemma sen ska jobba ikväll. Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

jag har åkt hem från Parga och hur fort går inte en vecka? Några sådana kaffe blev det på stranden :D

Kram

3:e kommentar, skriven , av JoJo:

men mums. nu blev jag ju sugen på fika. haha :D
ha en fin kväll snygging. kram på dig!! <3

4:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Såg härligt ut, synd att vädret inte var bättre :)

Kommentera inlägget här :