Från kallt till varmt ...

publicerat i allmänt;
 
Solen gick i moll så det blev snabbt lite svalare ute men ändå skönt så jag gjorde en mugg varmt kaffe tog en ny tidning och satt kvar någon timma.
 
Jag tycker det är så mysigt nu när vi har köpt nya möbler där, köpte även nya pläder aom vi dock ej har hunnit använda på kvällen.
 
Har ju inte varit så skönt att sitta ute sent för det är rätt kyligt men jag är optimist så hoppas jag att det kommer mysiga kvällar på balkongen.
 
Balkongen hade varit perfekt om den var inglasad men då skulle det vara så man kunde dra glaset åt sidan, men det är inget som kommer bli gjort här o det gör inget ..
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Så mysigt ja jag väntar oxå på sommaren ska komma igång kanske vi får en härlig sensommarvärme . Kram

Kommentera inlägget här :