Frappè glas ..

publicerat i allmänt;
 
När vi var på Evia så drack vi så klart en massa frappè på stranden i värmen vilket smakar så gott, jag dricker det svart eller som man säger på grekiska sketo* vilket då är svart!
 
Jag fastnade för dessa glasen så jag fick 2 st med mig hem av gubben som hade tavernan där, jag letade efter dom men hittade inte , så det var ju snällt av honom.
 
Idag gjorde jag mig en frappè när jag satt i solen på balkongen, smakade gott även här, men inte lika gott bara att känna sig i underläge där he he he .
 
Solen värmde gott en stund i dag men långt ifån hela dagen. Läste lite av mina tidningar som ligger & jag inte ens bläddrat i.
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att njuta på balkongen och passa på när solen är framme. Frappé dricker jag aldrig i Sverige, men kan ibland göra dte utomlands. Ofta tycker jag att dte blir för sött, men utan socker är det bättre.
Vilka fina glas och dessa blir också ett fint minne.
Kram och trevlig onsdag.

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tycker att frappee kräver en liten dos socker även om jag alltid annars bara dricker svart kaffe.

Kram och ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :