Gold ..

publicerat i allmänt;
 
Hittade ett läppstift som jag fastnade för & revlon är det, men har googlat runt och kan inte hitta detta just, bara utomlands så det får vara till s det kommer hit.
 
Sitter här hemma själv trött då maken höll mig vaken med sitt charmiga snarkande * NOT* upp 06.00 tog bussen till jobbet, vilket kändes ok .
 
Slutade 16 och hem maken hämtade upp mig, vi fixade taco eller dem gjorde det, jag vilade lite i soffan. Nu är dem ute på nåt race i hamnen. Jag passar på att bara ta det lugnt blogga lite och kolla tv. Trist väder här regnet hänger i luften.
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Min lördag har strax tagit slut, men den var fin så länge den varade!
Toppenväder och har varit ute mycket.
Ditt läppstift ser snyggt ut, hoppas du får tag i det, känns soligt.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Frida G Svensson:

jag har varit vaken sedan 4. En ledsen tjej väckte oss och sedan kunde jag inte somna om. Lär väl få sova lite middag sen tror jag! =)

3:e kommentar, skriven , av Emma :

Så tjusigt!
Vi hade kanonväder igår, men verkar hänga regn i luften idag..

Kommentera inlägget här :