Gotland

publicerat i allmänt;
 
 
Vi var ju tvungna att besöka ställen som vi var på första gången vi möttes, och nostalgi blev det allt. Vi var högt uppe & wo vilken utsikt vi hade, fint med bilder men känslan kan man aldrig förmedla.
 
Väl hemma fick jag magont som om jag hade ägglossning vilket jag inte ha mer, det gick bak i vänster sida av ryggen, tog smärttablett men hjälpte inte. 
 
Hela natten har jag haft ont, och ännu är det inte bra. Får avvakta för jag hade så då när jag hade njurbäcksinflammation. Trist att man inte bara kan slippa all jäk...s smärta. Ja jag har lärt mig att leva med kronisk smärta i min artros.
 
Men detta är nåt annat, aja jag skall inte klaga inte bra! Kvällsjobb i dag börjar 13.30 till 21.00 får ta bussen hem då maken går på sina nätter. Nu kommer 2 mindre roliga jobb veckor men sen närmar det sig semester.
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Longevity - en blogg om hälsa:

Fina Gotland

Svar: Eller hur :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Vilka fina bilder på både snygg tjej och Gotland!! Evigheter sedan jag var på Gotland. Kram på dig och hoppas att ryggsmärtan ger med sig 🤗🤗Kram

Kommentera inlägget här :