Greklands känsla

publicerat i allmänt;
 
Här hittade eller visade maken mig åh så fint det var fick en Greklands känsla vattnet var fint & klippväggarna var så fina. Varmt & skönt dock inte för bad för min del denna gång.
 
Låg en del folk på stranden men det mulnade på även om det var varmt ,,,visst är det härligt att utforska ställen man inte besökt förr?
 
Gotland har så mkt att erbjuda och är så vackert, men rätt dyrt oxå så skall man hit är det ju bra om man kan hyra o stanna 1 vecka kanske. Paradis för alla barn kan jag tro.
 
Har du varit på Gotland?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fru Eriksson:

Ljuvligt ... ❤️
/Annmi

Svar: ja verkligen <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Eva! Jag läser och följer din blogg! Såg att du hade varit på mitt Gotland i helgen! Var ligger denna vackra plats någonstans?Är född på denna vackra plats på jorden och nu får jag bo på vackra Österlen 😄 varma kramar Irene.

Svar: Hej ..va roligt att höra att du följer mig hoppas du gillar min blogg då 🌞 jag vet inte namn men skall fråga maken som tog mig dit så återkommer jag med svar ha en fin kväll kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst har Sverige mycket vackert att erbjuda och med så fina naturupplevelser. Fina bilder från en fin helg.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Carro:

oj trodde inte Gotland var så fint:) superfin bild på dig!

5:e kommentar, skriven , av bi:

Fina Eva och fina bilder ! Våran son har bott på Gotland i Visby innerstad så där har vi maken å jag varit några ggr vi har blivit guidade från norr till söder och jag måste säga Gotland ÄR så fint nu har han och hans fru stuga där men bor i Stockholm ! Kram ❤

Kommentera inlägget här :