Guld i sommar ..

publicerat i allmänt, kläder;
Jag älskar guld färg, men inte på mina smycken, skor & väska har det blivit i sommar & nu hade denna kommit in så jag klickade hem den inför vår Kreta resa nästa månad.
 
Har iofs köpt 3 bikiniar redan men jag älskar bikini, denna kostade bh 199kr trosa 149kr kommer från hm så det är ju inte så dyrt.
 
Snyggt till brännan kan jag tänka mig, och att kunna byta bikini tycker jag om, sen en snygg hatt & kimono över o en bastväska voila klar för stranden.
 
Har du bikini?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annika:

Hej. Så längesedan jag var ute på bloggpromenad men har inte glömt dig. Jo jag har bikini även om jag inte passar så bra i det nu längre. Men baddräkt är inte min grej. Bara i simhallen. Vi skall oxå till Kreta i slutet av Augusti. I fjol åkte jag med en kompis men i år får gubben följa med. Men det blir samma hotell i Platanias för vi trivdes så bra där. Visserligen har vi nyss varit i Kalifornien man lever ju bara en gång.
Ha det fortsatt fint så här mitt i sommaren. Kramelikram

2:a kommentar, skriven , av bi:

Fin ! Jag har både bikini och baddräkt, kram finaste du !

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Åh, så fin! Och HM är bra, de är billiga. Jodå, jag har flera bikini och en ny baddräkt. Men har inte badat än ;)
Kram

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Alltså jag blir tokig vill ha en ny bikini i denna model men det går inte det är inte snyggt någonstans jag är smal upp och breeeeeeed nertill. så irreterande, men den var fin.kram

5:e kommentar, skriven , av Anette:

Snyggt med lite färg på kroppen. Kram Anette

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Läcker bikini, kul med något nytt.

Ha en fin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :