Kommer tillbaka

publicerat i Tips, allmänt;
 
Kommer vissa av er ihåg när det var så inne med just kameran där man kunde få fram bilderna direkt?  jag kommer ihåg att det var väldigt dyrt med just filmen.
 
Min pappa hade en sådan dock inte lika fin som denna på bilden. Priset ligger runt 600-700kr finns i olika färger som vit, rosa, blå, svart 
 
Blir små bilder & man kan ha ett litet album till sina bilder ..ja det kommer tillbaka saker som fanns förr, det är rätt roligt tycker jag.
 
Har du haft en polaroid kamera?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Jag har inte haft en polaroid själv men vänner och guu så kul det var när bilderna kom direkt . Det är mycket som kommer tillbaka det går liksom runt runt i modet och annat .. kram ha en fin helg finaste Eva ❤

2:a kommentar, skriven , av Mikaela:

Åh en sån hade jag när jag var liten :D

Kommentera inlägget här :