Moi åker i väg ..

publicerat i allmänt;
 
Japp jag jobbar sen åker jag till dottern och barnbarn & stannar över till dagen efter, men bara om jag mår bättre för det går upp & ner hela tiden käns det som.
 
I morse var det inte så bra & sen under dagen blir det lite bättre, för att sen vända och bli sämre igen..ja det är så många som är just förkylda o det vill inte släppa. 
 
Dessa coola brillorna köpte jag i Grekland för ca 30kr he he billigt & bra! jag gillar dom starkt allafall! Vi får hoppas att det blir bättre väder för detta är ju inget sommar väder precis ..
 
Hur är vädret hos dig?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Sommarvädret varierar en hel del, men det gör mig inte så mycket för jag har fullt upp ändå. Men visst skulle det vara trevligt med lite vackra sommardagar. Men de kommer.
Coola brillor! Och fint med lite sol så att de kan användas.
Hoppas du blir piggare under dagen.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Moln och sol om vartannat och så blåser det.

3:e kommentar, skriven , av bi:

Fint å soligt idag hos mig ! Snygga brillor på en snygg tjej, kram 💚

4:e kommentar, skriven , av Carro:

så fin! <3

5:e kommentar, skriven , av ullie:

underbara glasögon håller med o finaste du <3

6:e kommentar, skriven , av Smithd747:

Hello There. I found your blog using msn. This is a really well written article. Ill make sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I will definitely return. eeegffaccfeacafk

Kommentera inlägget här :