Nu får det vara slut!!!

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Söndag & ännu en dag med grå himmel men gud så trist, nu får det väl vara slut!! lite värme & sol bör ju vara här i juli liksom.
 
Även om jag jobbar så är detta väder urtrist må jag säga faktiskt. Vaknar med en hals som sticks, rethosta tar min piller & hoppas på att det hjälper under arbetsdagen. För sen är det 2 fridagar wiiiii
 
Händer inte så mkt heller under en helg som denna, men det är man inställd på i detta yrke. Vi har skoj på jobbet så jag klagar inte.
 
Vad hittar ni på med idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag norpade solen, så här är det bra! Och jag vilar mig efter allt kollande på Power Big Meet.
Ha en mysig söndag även om vädret är grått hos dig, kram!

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vi var i Helsingör igår, går verkligen inte att klaga på det vädret! Idag ska vi köra till husvagnen, fem veckors semester hägrar :)

Svar: Åh va härligt :) 5 v kan man inte klaga på nope :) njut!!
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag håller med dig om att vädret är så trist och hoppas att det snart blir varmt! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Fru Eriksson:

Njuter av sol .sand mellan tårta ... ... ❤️
/Kram

Kommentera inlägget här :