Önskar .....

publicerat i allmänt;
 

 
Inte lust att bjuda på någon gråbild så det blir bilder från Evia i stället, jag kan känna värmen när jag ser bilderna & drömmer mig bort ..
 
Lördag morgon & kunde inte sova länge som jag önskade är så förkyld att det blir bara jobbigt att ligga kvar o snora, så nu har jag kaffe & tv4 på, en skön morgon med andra ord.
 
Vi hade planer på att köra till Ystad men det blir nog inte så, men jag vet inte helt säkert då maken ännu sover. Men att bara vara ledig är ju ett plus. 
 
Lördagen blir nog bra och mina funderingar just nu är vad vi skall ha till mat i kväll *S*
 
Vad hittar du på?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Eventuellt blir det en tur till stora staden. Husse ska dit så jag får se om jag hänger med...

Kram och krya på <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad tråkigt att du är förkyld och du får krya på dig! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Barnvakt hela helgen😍/Eva-Lotta

4:e kommentar, skriven , av Sussi:

Vad tråkigt att du blivit förkyld! Krya på dig!
Vi håller på städar och förbereder lite inför att grannarna ska komma på besök ikväll :)
Kram

Svar: Mysigt med besök ju läste hos dig men nu de inte skriva från min mobil kul med bil bingo❤ kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med en ledig dag och att bara vara och inte ha så mycket planer.
Jag har fått hjälp att installera en ny router till vårt fibernät på förmiddagen och ska nu ut och titta på lite fler seglbåtar som tävlar inne i stan idag.
Kram och trevlig lördag.

6:e kommentar, skriven , av Anette:

Just nu njuter jag av en kopp kaffe och en nybakad muffins medan jag går en bloggrunda. En bra aktivitet när regnet bara öser ner. Kram Anette

7:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Wow vilka magiska bilder!!

Kommentera inlägget här :