Rauk ...

publicerat i allmänt;
 
 
 
Att se raukarna på gotland var häftigare än jag trodde, som om vi befann oss i öknen på väg dit liksom. Man vill klättra men det avstod jag pga av mitt mående redan då, men det visste jag inte  utan bara trötthet.
 
Klart man vill se alla eller så mycket det går när man är ute på vift. Ja jag har nu legat hela dagen tagit mina mediciner och dricker massa citron vatten.
 
Mår inget bra alls, men det ger nog med sig snart hoppas jag. Tittat på min serie en serie jag bara älskar, är inne på sista avsnittet så sen blir det en ny serie he he 
 
Så kan man göra när man e sjuk :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

Gotland är så fint!<3

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Jag har aldrig varit och sett raukarna på Gotland. Jag turistade på annat sätt jag var där sist..
Trist att du mår dåligt. Krya!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Sarah:

Fin bild :) Är det raukområdet på vägen mot Fårö? Krya på dej :)

Svar: ja det tror jag att det var :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Asylmamma:

Vad tråkigt att du blev sjuk när ni ska ut och titta på saker! Krya på dig💕

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Oj vad häftigt det ser ut och du får krya på dig! <3 Kramis

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt foto.
Du får krya på dig så gott du kan.

Kram och ha en fin dag!

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Gotland i sol är vackert och ni får ta en tur tillbaka och då stanna längre.
Hoppas du kryar på dig.
Kram!

Kommentera inlägget här :