Söndag morgon ....

publicerat i allmänt;
 
Gårdagen på väg till jobbet fick jag inviga min regnjacka :) rätt så mysigt faktiskt, men gummistövlarna behövde jag inte däremot.
 
Men sen på väg hem på kvällen så sken solen och inte lika skoj att ha regnjackan på :) men det tar bara 18 minuter hem med bussen så vad gör det ..
 
Väl hemma satt jag med datorn lite och inte så mkt mer, idag skiner solen så om det fortsätter så skall jag senare tvätta golvet på balkongen och sitta där ute, blir ju dammigt mellan varven.
 
Bara ta det lugnt sen jobb 07.00 i morgon & tisdag , sen lediga 2 dagar o sen på det igen på fred - söndag men skönt för det är sista jogg helgen innan semestern.
 
Vad skall du hitta på idag då?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi hoppas på en sandslottstävling och för några blir det bio i kväll. Men just nu ser det ut att kunna bli ett rejält regn när som helst...

Kram och ha en bra söndag!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du har soligt väder och ska sitta på balkongen! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Skönt att solen tittade fram den e lite knepig nu:)den borde håla sig fram från morgon till kväll :) snygg färg på regnjackan i alla fall. Kram

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Här är det blandväder. Just nu regn, men jag hann ut innan och hem igen. Det är ju det där med regnjacka eller inte.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Sarah:

Snygga jeans :)

Svar: Tackar 👍🌞
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Carro:

såå snygga jeans!!

Svar: Tack 💖
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :