Stranden

publicerat i allmänt;
 
En bild från gotland och en underbar strand, dock var inte vattnet så varmt så jag ville bada. I dag mår jag en aning bättre & kanske för att febern har gett med sig lite.
 
I morgon är en ledig dag så till lördag skall jag nog kunna jobba, har helgen + måndag sen ledig tisdag så jag kan nog klara av det om det inte blir bakslag.
 
Såg en bra film i går kväll så kom i säng sent, men är jag ensam hemma blir det lätt så. I morgon kommer makens son hit från gotland stannar till tisdag.
 
Hur ser din torsdag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken härlig bild och ha en underbar ledig dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av elin:

Härlig bild!<3

3:e kommentar, skriven , av Frida G Svensson:

underbar bild! du är så himla sommarfin!

Svar: men tack snälla :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fin bild på dig och stranden!
Skönt att du är piggare och hoppas krafterna snart återkommmer.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Härligt att du mår bättre nu! :)

6:e kommentar, skriven , av anneli:

Jag hoppas vädret kommer upp hit till Norr också, jag vill ha sol :)

Kommentera inlägget här :