Borta bra men hemma bäst ...

publicerat i allmänt;
 
Ja då var man hemma igen & det var en lååång resa igår men oxå för vi körde tidigare än vi behövt men sist missade vi avfarten och ville inte riskrea det igen ...så bättre att vara ute i god tid ..
 
Körde från svärmor vid 12.30 tankade besökte wc på vägen framme vid 14.30 planet skulle gå 19.50 men vi satt ute o ät mackor o kaffe vilket min mage gjorde sig påmind om att jag inte skall äta, men så blev det o därav äter jag inte bröd.
 
Men gott var det :) sen visade sig att planet var 1 timme försenat så vi kom inte i väg från vid 21.00 lite efter, men vi hann med tåget som stod där, så skönt skulle sen ringa taxi på vår central då dog min mobil, åh jag blev galen ha ha men det kom en taxi så vi kom hem relativt fort ändå.
 
Somnade gott & dock trist med vädret här idag grått & regningt men det är ok vi är nöjda med våra2  veckor i solen o avkoppling. 
 
Söndag är massa tvätt & fix jobb 07.30 i morgon :) 
 
Ha en skön söndag 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann :

Välkomna hem!!!💙 Förstår ni haft det bra i favvolandet🇬🇷🔝🇬🇷 Jag har försökt kommentera till nåt tidigare inlägg här.....men det syns inte??? Va gör jag för fel??😩 Kramiiizz😍

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Välkomna hem 💚
Alltid jobbigt att komma hem innan man är iordning. Men visst är hemma bäst!
Kram 💚

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Välkommen hem! Men visst är det smolk i bägaren med en så lång resa.
Förstår att det är skönt att vara hemma.
Kram och trevlig söndag.

4:e kommentar, skriven , av bi:

Välkommen hem fina du å sant det du skriver borta bra men hemma bäst, kram 💚

5:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Välkomna hem. Visst är det skönt att komma hem efter en härlig semester. Men det tar ett tag att "landa" innan man kommer i ordning. Kram på er.

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Lycka till på jobbet idag, hoppas det går smidigt!

Kram

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Välkomna hem! I dag skiner i alla fall solen på oss :D

Kram

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Åh, välkomna hem! Synd att ni möttes av dåligt väder, men det blir bättre jag lovar. Vet däremot inte när! ;) Kram

Kommentera inlägget här :