Diggiloo kanske?

publicerat i allmänt;
 
Funderar på om jag skall boka 2 biljetter till mig och maken för att se diggiloo som kommer på sin turnè i skåneland hittade en datum som kunde passa oss båda inte lätt med våra jobb.
 
Måndag i dag & jobb i eftermiddag men innan dess skall jagner ett pass på gymmet, min rygg värker & jag måste jobba med den, så jag får upp muskelmassan igen.
 
Men mitt jobb är egentligen träning ett måste, skall kolla runt efter en massör oxå, min nacke är stel. Aja man är ju inte 20 längre . Gårdagen var jag själv ensväng på ikea, sen på media markt ..
 
Köpte mig en ny locktång googlade på bäst i test & den tog jag, jag har ju stylat om i badrummet, med mindre medel & därav besöket på ikea, lite saker fattades. Skulle tagit före & efter bild men glömde. Väntar bara på en ny tvättkorg sen är det klart ..
 
Men bilder kommer sen. 
 
Vad hittar ni på idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Härligt att styla om badrummet som man vill ha det=)Spännande att få se hur det ser ut och vilka färger det går i. Kanske jag vet.....

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Klart att du ska boka! Här blir det lite tvätt och byk bara och så en bra bo. Vädret är ju som det är...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Alltid roligt att göra om badrummet. För oss är det höstens projekt med nytt klinker, kakel och inredning. Ska bli roligt! Kul att senare få se hur ert blev.
Ayy ha rygg och nacke i god form är ju så viktigt och att träna magmusklerna för att få mer styrsel på ryggen. Lätt att glömma. Kanske kan du av en fysioterapeut (sjukgynnast) få bra tips.
Här blir det en del jobb idag inför kommande resor och i övrigt en lugn dag. Vädret inbjuder nte just nu till några direkta långpromenader. Men ut ska jag fram på dagen.
Kram och trevlig måndag.

Svar: Ja nu har vi hyres så det blir inte mer än sådant som är löst för vi har ett fint badrum annars :) men med små medel kan man uppnå resultat :) kram å fin dag
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Självklart ska du passa på att boka biljetter och ha en fin dag! <3 Kramis

Kommentera inlägget här :