En tå i munnen och ....

publicerat i allmänt;
 
Vi har då haft denna lilla krabat sovandes här lörd till idag och han har inte sovit borta själv förr, 2 år gammal skall han sova hos oss, det har varit jätte roligt och det tyckte han oxå ..
 
Jag har delat säng med honom och maken låg i soffan, jag har ju inte sovit så mkt kan jag säga även om han gjort det, han rör sig och andas högt så jag har varit vaken mestadels av tiden 1 timme mellan varven sov jag.
 
Vaknade av en tå i munnen och nästa gång var det en fot i pannan ja herre gud vad jag skrattade inom mig. Han har ett behov av att ligga nära o känna att jag var där ..
 
Han ville inte ens hem i dag ha ha men åkte hem med honom i förmiddags sen tog vi en fika hos dottern som just bakade bullar, mums var det...Nu sitter vi på balkongen och njuter för i morgon 07.00 är det jobb för min del.
 
Hoppas ni haft en fin helg ...
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men vilken goding:) så söt. kul att vara barnvakt kan jag tänka mig men dessvärre svårt att sova,minns min mamma sa alltid likadant då hon passade mina två äldsta:)svårt med sömnen. kramar

Svar: Ha ha ja jag är inte van att ha en liten vid min sida heller man är på sin vakt liksom men mysigt var det ha ha kram kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad mysigt och så söt han är! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Så söt han är. Visst är det lite svårt att sova när dom ligger bredvid, men då mysigt. Kram 💞💞

4:e kommentar, skriven , av bi:

Men hur söt får man vara härligt med barnbarn förstår jag ! Kram 💛

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Ja, dessa små ligger ju inte så stilla direkt. Men det är så mysigt att få rå om dem.
Vilken fin lite kille förstås att ni haft det mysigt.
Kram och trevlig måndag.

Kommentera inlägget här :