Skönt

publicerat i allmänt;
Fredag & ledig eller jag är faktiskt långledig fram till måndag klockan 07.00 så skönt faktiskt tycker dock schemat är lite sådär för mellan varven är det för mkt jobb o lite fritt & nu kommer mkt fritt och mindre jobb.
 
Hade varit bättre att fördela det när man behöver ledighet efter en jobbhelg tex, men jag frågade chefen om man kunde komma med förslag om bättre schemaläggning & det skall vi titta på efter sommaren.
 
Vi har en bra chef nu & det är jag så glad för. Men nu är det ledighet & jobbet lägger jag på hyllan nu. Skall på pedikyr kl 12.00 samt göra shell naglar på tårna, sen blir det en fika med väninnan.
 
Vi har inte fått in någon tid på 3 veckor nästan, så nu är det dax och en fika på stan en fredag är ju inte fel. Kvällen blir lugn med maken & kanske någon film & mys så klart ..
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Jag ska eventuellt på flicherfest :-D

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med lite ledig tid! Och bra att ni kan komma med förslag om ett bättre schema, finns säkert möjligheter att ändra.
Att bli ompysslad med pedikyr är så behaglig toch avkoppplande och även fotmassage brukar jag ta.Så skönt!
Önskar dig en trevlig fredag.
Jag ska ut på stan en vända och träffa vänner men vi får se vad vi hittar på. Beror lite på vädret. En del plugg blir det också för i slutet av nästa vecka är det ny resa på gång.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så bra om ni kan diskutera schemat för personalen har oftast väldigt bra synpunkter som det är klokt att lyssna på.

Här händer inte så mycket. Jag ska lämna böcker på bibblan, stryka lite och ta en sväng med dammsugaren. Morgonrundan klarades av i ösregn...

Kram och trevlig fredag <3

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Så mysigt med nagelfix det måste jag nog oxå börja med så fräscht med välskötta naglar.HOppas du får en lugn o härlig dag här hemma blåser det som tusan denna dag kramar

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad skönt att du får en ledig helg.
Jag väntar hem Mini idag så dax för mammavecka igen.
Ska bli trivsamt.

Ha en toppendag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt med ledighet och att du ska få naglarna fixade! :-D Kramis

7:e kommentar, skriven , av bi:

Skönt vara ledig hoppas på fin väder så du kan njuta av sommaren ! Själv har vi dotterns hund här så inget speciellt inplanerat.. kram finaste du ❤

Svar: Tack snälla men här är det regn bara :( kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av ullie:

roligt o fixa naglarna. så skönt med lå¨ng ledigt det behövs ju emellanåt
fin start på helgen vännen kramar

Kommentera inlägget här :