Regn & rusk ...

publicerat i allmänt;
 
Ja nu är det regn & rusk är det nu hemma, så jag bjuder på en Greklands bild som jag kommer flika in mellan varven. Dagen har gått för fort hinner inte med något käns det som.
 
Efter jobb så mötte jag en fd kollega tog en latte sen en sväng in på hm och sem kom maken och hämtade mig, gjorde mat o vips så var klockan 19.30 & nu är jag helt slut och skall kolla tv lite sen sängen för jag skall upp 06.00 i morgon.
 
Jag är inte jätte skriv för i kväll för min värk i kroppen tar över men jag är snart back och pigg igen men i kväll är jag super trött :) 
 
Kram å fin kväll 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Hoppas du får en god natt sömn så värk försvinner till morgondagen ,kramar

Svar: Tack fina kram å fin kväll ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Kvällarna går alldeles för fort. Har också känslan att jag inte hinner med riktigt. Hoppas värken ger med sig sig. Kram

Svar: Tack bästa skön kväll kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hos mig regnade det hela dagen igår men idag skiner solen.

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Visst är det så, kvällarna bara springer iväg.
Hoppas du piggnar till snart.
Fin dag till dig !
Kram Pia

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst går både dagar och kvällar väldans fort och det var en är tycker jag.
REgn och rusk har jag inte utan strålande sol och nu på förmiddagen +26, lär bli öve r+30idag. Men jag håller mig i skuggan.
Skickar lite sol och värme hem till dig.
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Kvällarna går så fort och man hinner inte allt. Hoppas din tisdag varit bra!

Kram

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Idag har vi strålande sol - äntligen. Hoppas att vi slipper regn på ett tag nu! Kram

Kommentera inlägget här :