Äntligen fredag

publicerat i allmänt;
Natten var bra men det var väl av ren trötthet som jag sovit så gott, vaknade upp vid 06.00 lika bra att stiga upp för idag är det ju fredag yeeeee
 
Äntligen och maken kommer hem i kväll så skönt har varit 4 tunga dagar med allt som varit. Men nu blir det ljusare på alla håll & kanter, har bara några samtal jag måste ringa innan dagen är över.
 
Mitt kaffe smakar gott idag och fönstret påminner mig om att det är vår på väg för jag slipper frysa direkt när jag öppnar. Solen ser ut att vara på väg fram oxå.
 
Så det blir nog en topen fin fredag & helg 
 
Vad skall du hitta på idag?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har samtal idag om det nu blir av.
Hos mig har det snöat så nu är världen runt omkring vit igen, suck.

Ha en skön dag!
Kram

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Oj, vad längesen jag varit in på din blogg. Har haft mycket nu då vi skaffat en valp :)
Idag blir det att fara till den norra grannstaden Kokkola har vi planerat
Ha en fin fredag
kramen om <3

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Så skönt att det ser ljusare ut på alla håll! Jag ska jobba och sedan så packa det sista.

Kram och trevlig fredag <3

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Hur har det gått med lillkillen? Jag ska kalka av ett par kaffebryggare, lägga ut lite i husvagnen. Kanske stryka.

Svar: KOmmer inlägg under dagen :) fin fredag
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fredag idag igen! Tiden rinner iväg. Skönt att du sovit bättre och är piggare. Hoppas också det gått bra med ditt lilla barnbarn och att han är bättre. Vi har släktingar som kommer från Åland så vi ska umgås. Vädret bjuder inte direkt till långpromenad men ut ska vi förstås.
Kram och trevlig fredag.

6:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



Bästa fredagen och kram på dig ♥

Svar: Detsamma snäckan kram ❤
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Härligt med sällskap igen, fast ibland är det skönt att vara själv tycker jag. Önskar mysig helg(PS var och provade de rosa camoflagebyxorna, men de passade inte på mig) Kram

Svar: Jasså varför inte? Kram å trevlig kväll
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Så glad man blir att solen skiner in och våren är på G. Idag blir det nog en vända ute i solen=) Imorgon blir det nog stranden. Om det vill sig väl blir det ett dopp. På Söndag blir det på resande fot...Trevlig fredag🤗

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Låter härligt för dig 💖Själv fryser jag vet inte om jag dragit på mig ngt elände 😤Kramar o fin fredag

10:e kommentar, skriven , av JoJo:

det är så himla skönt att det är fredag och att helgen är här! :D kram snygging och fin kväll! <3

Kommentera inlägget här :