Dagens outfit

publicerat i allmänt;
 
En dagens outfit bjuder jag denna onsdag & vädret är fint o solen skiner men fy attans vad det blåser. Det förstör allt när jag hade min pw gick jag i motvind typ 90% av tiden.
 
Som att gå uppförsbacke typ såå drygt & jag fick hålla i min mössa för den höll på att åka i väg några gånger he he då om inte förr hade jag fått springa :) 
 
Gick bra hos psykologen skönt att prata av sig, och jag är på bättringsväg från min utbrändhet sakta men säkert så skönt i kroppen, som att man blir någon annan.
 
Just ätit och skall ta en dusch tog ju på mig i morse, sen på med träningskläder & så nu av med dom igen sen stannar jag inne idag.
 
Vad gör ni i dag?   
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillemmish - mode:

snygg outfit! =)

Ha en fin dag

Svar: tack snälla :) ha du oxå en fin dag :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av petra:

Skönt att komma ut på en promis,här blåser det oxå så jag avstår idag tog en kortis i morse.Vart har du köpt mjukisarna? kul att det går åt rätt håll för dig,vart har du köpt mjukisarna? kram

Svar: tänkte skriva ut det men om någon vill fråga så svarar jag :) tröja o byxor från hm :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Annsoh:

Jätte fina bilder! :) Hoppas du har en bra dag!

Svar: tack du oxå :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av bi:

Du är så fräsch och fräsig jämt och har bra smak ! Jag å maken har shoppat mat och lite annat idag .. kram fina vän 💖

Svar: Naw tack sötnos skoj med shopping ❤kram å fin kväll
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Fy vad det blåst. Vi skulle hämtat hem husvagnen, men så blev det inte, dumt i sån blåst!

Svar: Ja det var ju inte det lilla heller 🌸
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :