Grått & rosa

publicerat i kläder;
 
Beställde för nån vecka sedan dessa 2 sweatshirt tröjor som är precis mina färger, och så även vårens :) skönt att ha en jacka över bara köpte även joggers till i samma färger men dom har inte kommit ännu.
 
Beställde dom HÄR och priset är helt ok sköna och inte alltför tjocka och varma heller, sen är text väldigt inne nu i vår har jag sett men i lagom dos för min del då.
 
Så lite vår har det kommit in i mitt skåp sitter och tuggar på om det skall bli ett par rosa sneakers oxå kanske då det är skönt att ha sådana på sig hela våren till vardags.
 
Vilka  är dina favorit vårfärger?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Jättefina!!!💕Klart du ska ha rosa sneakers👍du lurade ju mig o köpa såna....haha, skoja bara🌸🌸🌸Jag älskar mina!!! Ha en fin kväll sötnos!!💋

Svar: Ha ha du e go ju jo det blir nog så kram ha det gott ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

så fina! Jag tycker mer och mer om rosa så det är helt klart en av mina favoritfärger. Förr hade jag mycket svart året runt men jag tycker att det drar ner när man inte är 20 längre ;-)

Kram

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Superfina våriga färger,köpte en massa puderrosa till tjejerna i går så fint.kramis

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fina tröjor!
Jag är ganska blå, olika nyanser. Har nog inget rosa alls. Passar inte i det och det är inte jag.
Har i ungdomsåren haft några rosa plagg men de är få. Rosa på andra tycker jag är fint men inte på mig själv.
Kram och trevlig kväll.

5:e kommentar, skriven , av ullie:

åh men vilka vår färger ja det ska va inne me text har ja hört jätte fina

fin söndag vännen kramar

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag är ju sådär tråkig som bara gillar svart hela tiden.

Ha en skön Söndag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Diana:

Fina älskar kombon grått och rosa kram

Kommentera inlägget här :