Bars

publicerat i allmänt;
 
Dem hade på ica maxi dessa bars 3 för 30 kronor så i går köpte jag hallon lakrits wow så gott det fanns olika smaker så maken köpte 3 st i dag bra att hemma dels efter träning men oxå en fredag kväll då det är mkt mindre socker än i vanligt choklad.
 
Ja det kommer massa nytt men dessa låg där man går in så svårt att missa dom he he he, dagen har gått i ett & nu äntligen sitter jag i soffan och kollar antikrundan.
 
Hinner ju knappt med mig själv just nu känns det som, sitter & tittar ut över havet där jag ser en fiskebåt som lagt till ..så rogivande att se ut över havet.
 
Sista dagen jobb i morgon sen 2 lediga dagar så skönt & inte så länge kvar tills vi reser :) 
 
Vad har du hittat på denna torsdag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har jobbat, suttit i möten och gått på hundpromenader. Nu blir det snart "halv åtta hos mig".

Står bestämt mitt namn på båda två ;-)

Kram och ha en bra kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jobbat, handlat, gått hundrunda, hämtat pass...

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag äter hellre frukt än bars, men kombon hallon och lakrits gillar jag, låter gott här och så även i glass-
Mysigt och skönt att titta ut över havet.
Vi har haft en heldag vid havet med många trevligheter och flera roliga möten.
Nu sitter vi på terrassen i den ljumma kvällen. Helt ok.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Hemljuvligahem:

Lät ju smarrigt. Måste vara härligt att ha havsutsikt mer avkopplande än så kan det väl ändå inte bli. Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram

5:e kommentar, skriven , av Diana:

Mums vad gott kram

6:e kommentar, skriven , av ullie:

lät så gott
ja i bland känns det så va rädd om dej vännen
kommer bli spännande först ggr på länge som ja sår själv så kanske inget kommer=)
HA EN JÄTTE FIN FREDAG VA DU ÄN HITTAR PÅ

7:e kommentar, skriven , av bi:

De där måste jag prova, tack för tipset !

Kommentera inlägget här :