Blommigt

publicerat i allmänt;
 lånad bild..
 
Vita jeans är ju så snyggt men nu är det inne med blommor på dom & jag gillar det så dessa byxor passar mig perfekt!
 
Beställde som och blev så nöjd kommer vara en av favoriterna i sommar mjuka och sköna :) ...ja då var snart söndagen slut & ännu en helg är  över, måndag och jobb snart ...
 
Mindre än 2 veckor till vi reser & det käss super skönt, har köpt lite solkrämer & sådant man behöver med sig, dock lotion och duschkräm köper vi där, inte lönt att dra på ...
 
Var på kalas innan idag åt en bit super god tårta som dottern bakat :) jag har haft en super bra helg <3
 
Har din helg varit bra?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilka snygga sommarbyxor! Tycker att helgen har varit bra för vi fick ju dottern på besök :D

Kram och ha en härlig måndag!

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Även om jag varit trött och borta i skallen har helgen ändå varit fin.
Jag och Mini har haft så underbara samtal i helgen.

Mysigt att resan snart är här.

Kram och ha en fin Måndag!

3:e kommentar, skriven , av bi:

Snyggt med blommor på jeansen 👍 Helgen har varit bra med shopping å lite annat. Kram ha en bra vecka 💛

4:e kommentar, skriven , av Marie:

Superfina, är det från Fanny & Michael?

Svar: Nej men från nätet ❤ kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :