En till i sängen

publicerat i allmänt;
 
Jag sov över hos dottern i natt och när jag vaknade i natt så tyckte jag det låg något i sängen, men var för trött för att se efter. I morse 05.45 när jag hörde barnen så såg jag att det var denna lilla kaninen i sängen hos mig ...
 
Dagen blir lång när man är uppe så tidigt när man inte jobbar, men ändå roligt med barnen som är glada över att mormor är där ...läste bok i sängen på morgonen.
 
Varit ute hela dagen & jag har fått lite frossa nu, tog en varm dusch och känner tröttheten i kroppen, men i morgon lägger jag mig ganska tidigt tänkte jag ..
 
Har du varit ute i det fina vädret idag?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

En hel del och i kväll blir det grillpremiär! Ska smaka så gott :D Vilken söt kanin du fick sällskap av :D

Kram och god kväll!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad gulligt med en kanin som sällskap! Och visst kan det bli tidiga mornar med små barn. Men också så mysigt att vara med dem.
Skönt med fint väder och att vara ute. Vi har varit ute hela dagen i stort sett och det blir en sen middag nu på terrassen och sedan sitter vi ute länge och njuter.
Kram och trelvig kväll.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det var inte dåligt sällskap som du fick i sängen. 😉 Kram Comsi Comsa

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Tihi, en kanin är väl roligare än mina tre kuddar.
Jag har varit ute mest hela dagen. Kvällskram!

5:e kommentar, skriven , av Carro:

så söt kanin :)
har varit ute en stund men lyckades såklart bränna mig haha

6:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Härlig dag du har haft. Kul att umgås med sina barnbarn.
Jag har varit ute hela dagen och örnar. Trevligt kväll,kram.

Svar: ja det är en tid som passerar fort så man vill passa på så mkt man kan :) kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av ullie:

Söt kompis :d inte maken då ? ä du där själv?

ja det blir långa dagar när man jobbar eller går upp me barnen tidigt . bättre me sovmorgon det gillar ja hihih
ja vitt vitt det gillar ja men vi får ju inte måla trappan det gillar ja inte :)
Kramiz fina

Svar: Ja jag var där själv då maken jobbar natt :) kramis
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Biggeros:

En liten skyddsling som vaktar mormor i sängen=)Gullig kanin!
Jag kan tänka mig att du är trött efter en hel dags med sol och barnbarn omkring dig. Då sover man som bäst!!Kram

Svar: Ja det gjorde jag vill jag lova :) toppen dag till dig kram <3
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mysigt med umgänge med barnbarn.
Jag satt ute i timtal på altanen igår, ingen sol men ändå hygglig temperatur.

Ha en fin Söndag!
Kram

10:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vad fint med ett gosedjur ;)
Ja, vi var ute hela eftermiddagen, Maken hela dagen. Jag städade på fm...

11:e kommentar, skriven , av bi:

Mysigt hos barn/barnbarn ! Vi har shoppat i helgen .

Kram 💛

Kommentera inlägget här :